
MİLLİ TAKIM BİLE BİLE YANDE ARIZONA GERÇEĞI ORTAYA ÇIKTI
“FIFA mecbur etti” denmişti… ama biz günler önce bunun bir mecburiyet olmadığını söylemiştik. Bugün ortaya çıkan detaylar, A Milli Takım’ın Arizona kampının zorunlu değil, tamamen tercih olduğunu gösterdi. TFF yetkilileri, play-off’tan geldiğimiz için Arizona’daki kamp merkezine mecbur kaldığımızı savunmuştu. Ancak FIFA’nın takımlara onlarca farklı kamp seçeneği sunduğu ve isteyen federasyonların kendi şartlarına göre özel tesisler ayarlayabildiği netleşti. Nitekim Almanya, Fransa, İspanya, Portekiz, Japonya ve Avusturya bunu yaptı. Kimisi otel ile saha arasındaki mesafeyi kısalttı, kimisi iklim avantajı sağladı, kimisi güvenlik ve gizliliği öncelik aldı. Türkiye ise 45 dereceyi bulan Arizona sıcağında kaldı. Üstelik sadece sıcakla değil, uzun yolculuklarla da ekstra yıprandı. Yani mesele başından beri “zorunluluk” değildi. Biz günler önce söyledik. Milli Takım bile bile yandı..













