
Arda Güler: Utanç duyuyoruz!
Arda Güler: Utanç duyuyoruz! Söylenecek çok fazla şey yok. Çok üzgünüz, utanç duyuyoruz. Başaramadık. Ben milli takım kariyerim boyunca bu turnuvayı unutturmak için elimden geleni yapacağım. Sahada beceremedik. Yapamadık. Şansa girdik ama yapamadık. Elimizden geleni yapıp bu turnuvayı unuttumak istiyoruz.













