
DÜNYA KUPASI TÜRKİYE İÇİN ERKEN BİTTI
A Milli Takım, Paraguay’a 1-0 mağlup olarak 2026 Dünya Kupası’na grup aşamasında veda etti. İlk dakikada gelen golle geriye düşen Milliler, maç boyunca oyunun kontrolünü elinde tuttu. Topa sahip olma oranında %80’e kadar çıkan Türkiye, kurduğu baskıya rağmen aradığı golü bulamadı. Paraguay’ın ilk yarının uzatma dakikalarında 10 kişi kalması da sonucu değiştirmedi. Böylece Türkiye, Dünya Kupası’ndan elenen ikinci takım oldu. Belki olmadı… ama bize yeniden o heyecanı, o inancı yaşattığınız için teşekkürler Bizim Çocuklar. 🇹🇷













